سئو سایت جدید کاربردی

۱۱ تا از جدیدترین تکنیک های سئو در 2025 مکتوب

در مورد نیاز به تولید محتوا باید بدانید که سایت ها برای کسب رتبه در گوگل و دریافت بازدیدکننده و ترافیک رایگان از آن نیاز به تولید محتوا دارند. گوگل سایت ها را بر اساس محتوای آنها رتبه بندی می کند و وقتی یک کاربر در گوگل چیزی را جستجو می کند گوگل سایتی که محتوای بهتر و مرتبط تری داشته باشد را در رتبه بهتری به کاربر نمایش می دهد. خب برای کسب رتبه های برتر گوگل سایت تازه تاسیس شما نیاز به محتوای مناسب، غنی و مرتبط با موضوع خود دارد. حالا باید سراغ تولید محتوا برویم و برای تولید محتوا هم نیاز به موضوع داریم. ما در سئو بر اساس کلمات کلیدی تعیین می کنیم که باید در مورد چه موضوعی محتوا تولید کنیم.

بنابراین میتواند داده ها را در متن و تصاویر به خوبی درک و تحلیل کند و در آینده نیز قابلیت های آن برای ویدیو و محتوای صوتی نیز ارتقا پیدا میکند. اکنون که اصول اولیه را درک کرده‌ایم، بیایید برخی از بهترین روش‌های سئو را برای افزایش امتیازات Core Web Vitals صفحه شما بررسی کنیم. به یاد داشته باشید، این فقط برای تحت تاثیر قرار دادن گوگل نیست، بلکه ایجاد وب سایتی است که بازدیدکنندگان شما دوست دارند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است کلمات کلیدی را هدف قرار دهند که مشتریان شما آنها را جستجو نمی کنند. یا شاید آنها در حال رتبه بندی برای کلمات کلیدی فوق رقابتی هستند که شما قادر به رتبه بندی برای آنها نخواهید بود. در هر صورت، باید مجموعه ای از کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما منطقی هستند را انتخاب کنید.

پاسخ دیگری که می توان به سوال چگونه سئو سایت را افزایش دهیم؟ داد، عدم استفاده از بک لینک های اعتباری است. در صورتی که سایت شما مسیر کلیک کوتاهی داشته باشد، موتورهای جستجو نیز زمان کمتری را برای بررسی سایت شما صرف می کنند. اصلاح لینک های خراب و شکسته از جمله تکنیک های بالا بردن سایت در گوگل است. به طور مداوم لینک صفحات را بررسی کنید و آنهایی که دچار مشکل شده اند را اصلاح کنید. در صورتی که لینک خراب در صفحات تان وجود داشته باشد، کاربران هنگام استفاده از آنها با خطای 404 روبرو می شوند. مشاهده این خطا در صفحات باعث به خطر افتادن تجربه کاربری و از دست دادن اعتبار نزد گوگل می شود.

به عنوان مثال، به کمک این ابزار می‌توان citation سئوی محلی سایت (نام بردن از کسب و کارهای محلی به صورت آنلاین) را انجام داد. سپس، می‌توانید با شناسایی و عرضه سایت خود در citation‌های مناسب، پیش بروید. در کل، ابزار وبمستر گوگل آنالیتیکس یک ابزار ضروری برای هر وب‌سایت است. با استفاده از این ابزار سئو می‌توانید تصمیمات بهتری برای بهبود وب‌سایت خود بگیرید و عملکرد بازاریابی خود را افزایش دهید. ابزارهای رایگان جستجوی کلمات کلیدی در اینترنت بسیاراست و باید بتوانید از تمامی آنها به کلمات کلیدی مناسب حوزه‌ی کاری خود برسید یاکلمات جدید را پیدا کنید.

اگر وب سایت شما در حوزه موزیک کار میکنه باید از سایت های مرتبط یعنی در دسته موزیک لینک دریافت کنه تا تاثیر خودش رو به خوبی روی سئوی سایت شما بزاره. لینک‌سازی داخلی یکی از جنبه‌های مهم سئو و بهینه‌سازی سایت است اگر به‌طور صحیح و اصولی انجام نشود تاثیر زیادی در بهینه‌سازی سایت نخواهد داشت. و اگر کاربران پس از 3 ثانیه سایت شما را ترک کنند، که به عنوان ” پرش ” نیز شناخته می شود؟ این یک سیگنال تجربه کاربری است که به گوگل می گوید مردم محتوای شما را دوست ندارند. شما باید برای سئو خارجی سایت خود یک برنامه‌ ریزی اصولی داشته باشید و در صورت نیاز رپورتاژ‌های مناسبی را برای وب سایت خریداری کنید. با انجام این کار پس از مدتی متوجه می‌شوید که سایت از نظر رتبه و اعتبار پیشرفت خوبی کرده است. برای مثال اگر بدون نوشتن حاشیه سریعا به سراغ اصل مطلب بروید و به سوال مخاطب پاسخ دهید یا اگر از کلمات کلیدی در پاراگراف اول استفاده کنید، یک سایت برتر نسبت به رقبا ساخته‌اید!

خیلی از افراد وقتی پروسه سئو سایت را آغاز می‌کنند و متوجه می‌شوند سئو یک پروسه بلندمدت است، به دنبال روش‌هایی می‌گردند که کمی سریع‌تر به نتیجه برسند. ۱۲ تکنیک سئو که کاملا جدید و اختصاصی هستند و می‌توانند به شما در موفقیت سئو سایتتان کمک کنند. این کلمات معمولاً نرخ تبدیل بالایی دارند و به‌طور مستقیم منجر به فروش یا اقدام مشخصی می‌شوند. استفاده صحیح از آن‌ها در صفحات محصول و لندینگ‌پیج‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش داشته باشد. تولید محتوای باکیفیت برای این کلمات، می‌تواند اعتماد مخاطب را جلب کرده و او را به خرید نزدیک‌تر کند.

در ادامه آموزش بالا بردن سئو سایت می توان به عدم لینک سازی به صفحات بد و ضعیف اشاره کرد. به همان اندازه که دریافت لینک از سایت های نامعتبر و ضعیف کار اشتباهی است، لینک دادن به سایت های ضعیف نیز تاثیر بدی بر روی سایت شما می گذارد. بنابراین توجه داشته باشید که از اعتبار سایت خود به چه سایت هایی لینک می دهید. لینک سازی برای سایت هایی با دامین اتوریتی ضعیف باعث پایین آمدن ارزش محتوای خودتان می شود. تمامی کسب و کارهای تحت وب برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود تلاش می کنند تا سایت خود را در رتبه اول گوگل قرار دهند. یکی از عوامل تاثیر گذار در بالا بردن رنکینگ سایت، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در نام دامنه سایت است.

در متن‌های طولانی یا مقالات وبلاگ، می‌توانید سوالات متداول (FAQ) ایجاد کرده و به آن‌ها پاسخ‌های دقیق و مرتبط بدهید. این سوالات و پاسخ‌ها به بهبود تنوع کلمات کلیدی کمک کرده و بدون تکرار مفرط، اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه می‌دهند. برای ارائه محتوای مفید و مرتبط با نیاز کاربر، باید به جای تمرکز صرف بر کلمات کلیدی، به قصد جستجوی کاربران توجه کرد. این امر به معنی شناسایی نیاز واقعی کاربر و ارائه محتوای جامع و مرتبط است. قبل از اینکه برویم به سراغ راهکارهای بهبود سئو سایت چند نکته را یادآور شویم.

فقط موضوع خود را جستجو کنید……و ببینید کدام رشته ها و subreddit ها بالا می آیند. الگوریتم های گوگل به صورت جزئی و کلی 500 تا 600 بار در سال آپدیت می شوند. این بدان معناست که در هر روز از سال حداقل یک به روز رسانی وجود دارد.

این به این معنی است که گوگل باید بتواند تمام عناصر صفحه، از جمله متن، تصاویر، ویدیوها و محتواهای تولید شده توسط جاوا اسکریپت را ببیند و پردازش کند. اگر سایت شما به درستی رندر نشود، ممکن است گوگل نتواند تمام محتوای آن را ببیند و این می‌تواند به کاهش رتبه سایت شما در نتایج جستجو منجر شود. از کاراکترهای غیر الفبایی مانند فاصله و علامت سوال خودداری کنید و به جای آن از خط تیره (-) برای جدا کردن کلمات استفاده کنید. URLهای کوتاه و خوانا هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهتر هستند. همچنین، توصیه می‌شود از دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی در وب‌سایت خود استفاده کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی محتوای شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

استفاده کردن از لیست های دایره ای یا عددی در محتوا می تواند به خوانایی و زیبایی محتوا کمک کند. به این ترتیب مخاطب حاضر به دنبال کردن مطلب می شود و تا انتهای مطلب شما را مطالعه می کند. استفاده از لیست ها به صورت غیر مستقیم در افزایش رتبه صفحه تاثیر می گذارد. ریسپانسیو بودن یک وب‌سایت یعنی قالب سایت به‌گونه‌ای طراحی شود که در تمامی دستگاه‌ها از جمله موبایل تبلت و لپ‌تاپ به طور خودکار و متناسب با ابعاد صفحه نمایش دستگاه‌ها نمایش داده شود. ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console می‌توانند به شما کمک کنند تا عملکرد سئو را بررسی کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید. همچنین کارشناسان طراحی سایت ما می توانند شما را در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت شرکتی راهنمایی کنند و یا این سایت ها را به صورت اختصاصی برای شما طراحی کنند.

این در حالی است که در جستجوی صوتی جستجوگران عبارات کلیدی طولانی‌تری را جستجو می‌کنند. اینجا است که استفاده از جستجوی صوتی باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود. برای بهینه سازی سایت جهت جستجوی صوتی بهتر است از کلمات و عبارات محاوره‌ای استفاده کنید یا صفحات پرسش و پاسخ را در سایت ایجاد نمایید. دسترسی راحت به صفحات وب سایت، کاهش زمان انتظار، شخصی سازی و کیفیت محتوا اجزای جدایی ناپذیر تجربه کاربری مطلوب جستجوگران هستند. به جرئت می‌توانیم بگوییم فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد راهی برای دیده شدن وب سایت و ارتقای رتبه آن است.

با افزایش محبوبیت پادکست‌ها (Podcasts) و ویدئوهای کوتاه (Short-form Videos)، کاربران بیشتر به دنبال دریافت اطلاعات در قالب‌های دیداری و شنیداری هستند. الگوریتم‌های گوگل اکنون می‌توانند محتوای ویدئویی را تحلیل کنند و حتی بخش‌های خاص آن را به کاربران پیشنهاد دهند. استفاده از زیرنویس (Subtitles)، توضیحات متنی (Transcript) و کلمات کلیدی در ویدئو می‌تواند باعث افزایش رتبه‌بندی شود. یوتیوب (YouTube SEO) نیز در سال ۲۰۲۵ به یکی از قوی‌ترین ابزارهای جذب ترافیک ارگانیک تبدیل شده است. این موضوع از نظر سئو بسیار مهم است زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو به وب‌سایت‌هایی که تجربه کاربری بهتری در همه دستگاه‌ها ارائه می‌دهند، اولویت می‌دهند. همچنین، کاربران تمایل دارند از وب‌سایت‌هایی که در دستگاه‌هایشان به خوبی نمایش داده نمی‌شوند، سریع خارج شوند که این موضوع می‌تواند نرخ پرش را افزایش داده و به رتبه‌بندی سایت شما آسیب بزند.

Keyword stuffing روشی غیرمجاز در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) به حساب می‌آید. فارغ از این دو فایده لینک سازی داخلی باعث می شود صفحات مهم سایت که بیشترین لینک داخلی را دارند اعتبار بیشتری کسب کرده و در گوگل رتبه بهتری داشته باشند. برای ساخت لینک داخلی به صورت هدفمند ابتدا باید یک استراتژی داشته باشید. به این صورت که کلمات کلیدی اصلی و فرعی سایت خود را پیدا کرده و از صفحات مرتبط با آن کلمات کلیدی به آنها لینک دهید. برای بهینه سازی محتوای تولید شده و به قول خودمان سئو کردن محتوا باید اقدامات زیر را انجام داد.

در حالی که بسیاری از ابزارهای سئو تنها مشکلات سئوی سایت شما را می‌گویند، این ابزار راهی برای حل آن مشکلات هم به شما می‌دهد تا سایت شما نمره سئوی خوبی دریافت کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر این ابزار، این است که یک چک لیست برای بازاریابی به شما می‌دهد تا بتوانید بازاریابی خوبی هم داشته باشید. فایندر citation محلی به شما این امکان را می‌دهد که بررسی عمیق تری در سئوی محلی وب سایت خود داشته باشید. نحوه عملکرد این ابزار به این صورت است که سایت شما را از میان رقیبان تان پیدا می‌کند. بنابراین می‌توانید تمام citation‌های سئوی محلی رقبای خود را شناسایی کنید. با این ابزار می‌توان ویژگی‌های فنی بک لینک مانند Trust Flow و  Citation Flow و دیگر عناصر لینک‌سازی را ارزیابی کرد که این امر بر ارتباط، اطمینان و قدرت صفحه تاثیر می‌گذارد.

همچنین می توانید از وضعیت بازدید صفحات، رتبه آنها، کلمات کلیدی مناسب و پرجستجو برای کسب و کار شما نیز اطلاع پیدا کنید. برای ثبت سایت در این ابزار کاربردی تنها کافیست وارد سایت Google Search Console شده و پس از ورود به اکانت گوگل خود اطلاعات سایت را در بخش «URL prefix» کنید. لینک‌های شکسته تجربه کاربری بدی ایجاد می‌کنن و می‌تونن به سئوی سایتت آسیب بزنن. ابزارهایی مثل Screaming Frog و Ahrefs بهت کمک می‌کنن تا لینک‌های شکسته رو پیدا کنی و اونا رو اصلاح یا ریدایرکت کنی. برای اینکه صفحات سایتت توی نتایج جستجو بهتر دیده بشن، باید تگ‌های عنوان، متا تگ‌ها و محتوای صفحات رو بهینه کنی. این سه بخش تأثیر زیادی روی سئو دارن و هم برای گوگل و هم برای کاربرا مهم هستن.

این اتفاق باعث افزایش نرخ پرش و کاهش زمان ماندگاری کاربران در سایت می‌شود که از نشانه‌های منفی برای گوگل به حساب می‌آید. موتورهای جستجو مانند گوگل، وب‌سایت‌های دارای HTTPS را ترجیح می‌دهند و آن‌ها را در رتبه‌بندی نتایج جستجو بالاتر قرار می‌دهند. بنابراین، استفاده از HTTPS نه تنها امنیت وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد، بلکه به بهبود سئوی سایت شما نیز کمک می‌کند. از دیگر روش های سئو سایت می توان به زیاده روی نکردن در سئو اشاره کرد. درست است که پیاده سازی تکنیک های سئو باعث افزایش رتبه سایت شما می شود، اما توجه داشته باشید که بیش از حد سئو کردن سایت هم نتیجه عکس به دنبال دارد. همگی به اندازه کافی و طبیعی انجام شوند تا باعث آسیب به سایت تان نشود.

اگه متا دیسکریپشن تکراری، از دست رفته یا خیلی کوتاه باشه، گوگل ممکنه صفحت رو کمتر در نتایج نشون بده. برای اینکه مطمئن بشی سایتت برای موبایل بهینه‌ست، می‌تونی از ابزار Mobile-Friendly Test گوگل استفاده کنی. این ابزار بهت نشون می‌ده که آیا سایتت روی موبایل خوب نمایش داده می‌شه یا نه، و اگه مشکلی هست، چطور می‌تونی اونو رفع کنی. از طراحی واکنش‌گرا (Responsive Design) استفاده کن تا صفحات سایتت خودبه‌خود با هر سایز صفحه‌نمایشی تطبیق پیدا کنن. اگر بخواهم با توجه به حقوق کپی رایت صحبت کنم، خب قطعا باید با همان قیمت بسیار بالا هر کدام که دوست داشتید را بخرید.

تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. استفاده از TF-IDF به‌عنوان یک راه‌حل بلندمدت و طبیعی برای بهینه‌سازی محتوا (Content optimization) توصیه می‌شود، در حالی که Keyword Stuffing به‌عنوان یک تکنیک اسپم و غیراصولی باید اجتناب شود. با وارد کردن URL سایت خود در Ahrefs، به بخش Content Gap یا Site Audit بروید تا مشکلات احتمالی شامل کیورد استافینگ شناسایی و گزارش شود. این به‌روزرسانی‌ها به طور منظم برای شناسایی و حذف سایت‌هایی که از روش‌های غیرقانونی مانند کیورد استافینگ استفاده می‌کنند، اجرا می‌شود. هم‌چنین دوره های صوتی آموزشی متنوعی هم در متمم وجود دارد که فهرست آن‌ها را می‌توانید در فروشگاه متمم ببینید.

علاوه بر این روش‌های متداول، افزونه‌های وردپرسی مختلفی هستند که برای افزایش سرعت سایت می‌توان آن‌ها را روی وردپرس سایت نصب کرد. در نهایت هم از میان فهرست بدست آمده کلمات کلیدی که دارای ترافیک ماهانه مناسبی هستند را انتخاب کرده و در مورد آنها محتوا تولید کنید. برای سایت های تازه تاسیس کلمات کلیدی دارای ترافیک ماهانه زیاد مناسب نیست چون رقابت زیادی دارند و سایت های جدید شانسی برای موفقیت در آن ها ندارند. در عوض به دنبال کلمات کلیدی باشید ترافیک کمی دارند چون این نوع کلمات کمتر مورد توجه سایت های بزرگ قرار می گیرند و رقابت در آنها کمتر است. یعنی محتوای موجود در داخل صفحه را به صورت واضح توصیف کند تا ربات و کاربر بتواند قبل از ورود به صفحه و تنها با مشاهده URL از موضوع و محتوای داخل صفحه تا حدودی مطلع شود. علاوه بر این آدرس صفحه باید کوتاه و مختصر باشد و در آن از ترجیحا از کلمات کلیدی مورد نظر آن صفحه استفاده شده باشد.

شما باید بفهمید کاربران با چه کلماتی دنبال محتوای شما می‌گردند و همان‌ها را در متن استفاده کنید تا صفحه شما در گوگل نمایش داده شود. اگرچه ممکن است در کوتاه‌مدت رتبه‌بندی آن کمی بهبود یابد، اما موتورهای جستجو به سرعت این تکنیک را شناسایی کرده و جریمه می‌کنند. علاوه بر این، تجربه کاربری را خراب کرده و موجب کاهش نرخ تعامل و افزایش نرخ پرش می‌شود. در نهایت، این روش آسیب‌زننده است و منجر به کاهش اعتبار و رتبه سایت می‌شود. کیورد استافینگ معمولاً منجر به افزایش نرخ پرش (Bounce Rate) می‌شود، زیرا محتوای سایت به‌طور مصنوعی و بدون ارتباط طبیعی و منطقی، با کلمات کلیدی پر شده است. زمانی که کاربران وارد صفحه‌ای می‌شوند که حاوی کلمات کلیدی تکراری و غیرطبیعی است، به احتمال زیاد از صفحه خارج می‌شوند و به نتایج جستجوی دیگری مراجعه می‌کنند.

البته این ابزار نسبت به رقبای خارجی‌اش هنوز ضعف‌های زیادی دارد اما به نظرم تا الان هم پیشرفت‌های خوبی داشته. اجازه بدهید با توجه به قیمت‌ و دردسرهای کم‌تر، ابتدا مقاله را با معرفی ابزارهای سئوی ایرانی شروع کنم. این نکته را باید در نظر داشت که این ابزار سهم کوچکی در تحلیل و آنالیز وب سایت دارد و تنها بخشی از یک پازل هزار تکه را می‌سازد. بنابراین توصیه می‌شود که برای دریافت نمای کلی از عملکرد سایت، از چندین ابزار آنالیز استفاده کنید. با غیر فعال کردن JavaScript و CSS ، می‌توانید بفهمید که مشکل در کدام قسمت از سایت رخ داده است. این نوار ابزار تنها به مشکلات JavaScript و CSS محدود نمی‌شود، به کمک آن می‌توان متن Alt تصاویر، عکس‌های معیوب و اطلاعات مربوط به متا تگ‌ها و response header را نیز مشاهده کرد.

در محتوای ثبت نقشه سایت در گوگل به طور کامل نحوه ی معرفی نقشه سایت به گوگل را کامل آموزش داده ایم. تولید محتوا باید بر اساس نیاز مخاطبان باشد و شامل استفاده صحیح از کلمات کلیدی، ارائه اطلاعات ارزشمند و جلب تعامل کاربران باشد. همه ما می‌دانیم یک سایت رشد یافته که با اصول سئو بهینه‌ سازی شده است، چقدر در بهبود کسب و کار اهمیت دارد. از این رو افرادی که هنوز تخصص کافی در بهبود سایت و سئو آن را ندارند، می‌بایست در دوره‌های آموزش سئو و تولید محتوا شرکت کنند. در این دوره‌ها علاوه بر این که چگونگی تولید محتوای با کیفیت و مطابق با الگوریتم‌های گوگل آموزش داده می‌شود، نحوه بهینه‌ سازی سایت از طریق تکنیک‌های جدید سئو نیز تشریح می‌شود. اگر از وب سایت‌های قابل اعتماد و معتبر بک لینک بگیرید، می‌توانید اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و حتی موتورهای جستجوگر گوگل را برای نمایش دادن وب سایت خود بهینه‌ سازی کنید‌.

کامل ترین چک لیست سئو [آخرین آپدیت گوگل 2024] به‌روزترین دستورالعمل‌ها و روش‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) بر اساس جدیدترین الگوریتم‌های گوگل است. اهمیت چک لیست سئو بر عناصری چون تجربه کاربری (UX)، سرعت بارگذاری، محتواهای باکیفیت و ساختار فنی سایت تمرکز دارد. این کار می‌تواند نرخ کلیک (CTR) را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری را به سایت شما جذب کند. تگ‌های هدینگ (H1 تا H6) اسکلت و ساختار محتوای شما را شکل می‌دهند و به موتورهای جستجو و کاربران کمک می‌کنند تا سلسله مراتب و اهمیت اطلاعات را درک کنند. تگ H1 معمولاً عنوان اصلی صفحه است و باید شامل کلمه کلیدی اصلی باشد. همانطور که رد بخش بالا مطالعه کردید سیستم MUM دروازه جدیدی را برای جستجوگران و وبمستر ها باز میکند و میتواند تحولات عظیمی در تکنیک های سئو سایت در سال 2022 بوجود بیاورد.

اگه وقتت محدوده، می‌تونی هر بخشی که بیشتر به کارت میاد رو انتخاب کنی و بعداً هر وقت آماده بودی برگردی و بقیه موارد رو هم انجام بدی. در تصویر بالا هم می‌توانید هزینه خرید اکانت 1 ساله این ابزار را مشاهده کنید. شما می‌توانید با استفاده از API‌های سرچ کنسول (رابط برنامه نویسی نرم افزار) به کلیه اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله لازم است. مطالعه اخیر Backlinco در Google CTR نشان داد که کمتر از 1٪ از جستجوگران Google در صفحه دوم قرار می گیرند.

برای اینکه سایتت همیشه بهینه باشه، باید به‌طور مرتب لینک‌های داخلی و خارجی سایتت رو بررسی و لینک‌های شکسته رو اصلاح کنی. در آن مقاله هم به این موضوع اشاره کردم که می‌توانید از ترندز برای پیدا کردن موضوعات محبوب برای تولید محتوا، برای فروش محصول در فروشگاه اینترنتی و... احتمالا خودتان می‌دانید، تحقیق کلمات کلیدی فرآیند پیدا کردن کلمه‌های کلیدی برای سئو کردن‌شان در سایت است. در این فرآیند وجود ابزارهایی که از کلمه مورد نظر شما تعداد کلمات مرتبط زیادی می‌سازند، بسیار کار را آسان می‌کنند. اگر یک سایت دارید و می‌خواهید لیستی از کارهایی که می‌تواند وضعیت سئوی سایت شما را بهبود ببخشد داشته باشید، ابزار Woorank کمک زیادی به شما می‌کند. با استفاده از این ابزار کافی است آدرس سایت خود را ثبت کنید تا لیست مشکلات سایت را در اختیار شما قرار دهد.

طراحی و عملکرد سایت در مواجه اول میتواند آنها را مجذوب کند و یا کاملا فراری بدهد. یکی از لازم ترین تکنیک های سئو سایت در سال 2022 تقویت مهارت های استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های سایت است. قدرت ابزارهایی مثل سرچ کنسول و یا گوگل آنالیتیکس در دادن اطلاعات و سرنخ هایی برای تقویت سایت انکارناپذیر است. و میتواند تاثیر شگفت انگیزی در برنامه ریزی و آنالیز برای نوشتن محتواهای جدید و یا بروزرسانی مطالب جدید داشته باشد. سپس، صفحه اصلی سایت را در یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند سئو سیگنال قرار دهید و لیستی از کلمات کلیدی که سایت برای آنها رتبه بندی می کند دریافت خواهید کرد. شاخص های تجربه کاربری، مانند مدت زمانی که کاربران در صفحات سایت می گذرانند و مدت زمانی که در سات شما می مانند می تواند به عنوان یک اصل مهم برای سئوی سایت شما تلقی شود.

همچنین بسیاری از افراد این مقالات را بازنشر می‌دهند یا در سایت خود قرار می‌دهند، که باعث می‌شود بازدید و اعتبار زیادی نصیب کسب و کارتان شود. به عنوان بخشی از بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های تلفن همراه، خوب است که به بهبود عملکرد جستجوی صوتی فکر کنید. هر نوع اقدامی که به بهتر شدن رتبه سایت شما در گوگل کمک کند، سئو و بهینه سازی سایت نام دارد. و این محتوای متنی اضافی می تواند به شما در رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر کمک کند. یا شاید آنها برای کلمات کلیدی فوق رقابتی رتبه بندی می کنند که شما نمی توانید برای آنها رتبه بندی کنید.

یک سئوکار باید برای تحقیق کلمات کلیدی وقت کافی بگذارد و نباید خیلی سریع از این موضوع رد شود. ساخت بک لینک با شبکه‌‌های اجتماعی یکی از آسان‌ترین روش‌های ساخت بک لینک است. کافی است در شبکه‌‌های اجتماعی مختلف اکانت بسازید و لینک صفحات سایتتان را به اشتراک بگذارید. مثلا در یک فروشگاه اینترنتی گل و گیاه که ۱۰۰۰ صفحه دارد، شاید زیر ۱۰ صفحه مهم وجود داشته باشد که ترافیک زیادی را بتواند وارد سایت کند. بنابراین برای این ۱۰ صفحه به اندازه کافی وقت می‌گذاریم و محتوای حماسی تولید می‌کنیم و برای سایر صفحات محتوای اسنپ تولید می‌کنیم.

سعی کنید کلمات کلیدی در ابتدای اولین پاراگراف، عناوین، توضیحات متا و سایر پاراگرف ها گنجانده شوند. اگر در سایت تان به روزرسانی های ثابت و قابل توجهی را مشاهده کردید، به احتمال زیاد کمی کدهای ناخواسته و اضافی دارید. شما می توانید از ابزارها و افزونه هایی مثل wp-optimize برای یافتن و حذف کدهای ناخواسته و در نتیجه افزایش سرعت سایت تان کمک بگیرید. مطالب بسیار ارزشمند و بی‌نظیر بدون تلاش زیاد توسط دیگران به اشتراک گذاشته می‌شوند. استفاده از موبایل به سرعت در حال رشد است و همه وبمستران پیش‌بینی کرده‌‌اند که در نهایت تلفن همراه تأثیرگذارتر از لپ تاپ و تبلت باشد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/